
De ce nu are FC Fcsb voie sa foloseasca numele Steaua
Desi au trecut 8 luni de la decizia care a obligat FC Fcsb sa nu mai foloseasca numele Steaua, foarte multi suporteri inca nu inteleg ce inseamna aceasta. Din cauza lipsei de informatii dar si a minciunilor din presa, romanii au ajuns sa nu mai aiba deloc incredere in justitie si, cel mai rau, sa ofere propriile lor interpretari in ceea ce priveste aceasta decizie.
Prin acest articol, voi incerca sa explic odata si pentru totdeauna ce a insemnat pentru FC Fcsb pierderea acestui proces. Pe scurt, prin hotararea data in decembrie 2016, judecatorii au spus foarte clar ca FC Fcsb nu e Steaua.
Transavia vs. Transavia
Suporterii FC Fcsb-ului nu sunt de acord cu ceea ce am zis mai sus. Ei considera ca numele unei echipe nu inseamna nimic si ca decizia din acel dosar a fost un abuz, explicand ca nu e normal ca un judecator sa ii acorde unei entitati exclusivitate pentru folosirea unui nume.
Si aici e marea problema. Judecatorii nu au hotarat ca doar CSA Steaua Bucuresti are voie sa foloseasca numele „Steaua” si „Steaua Bucuresti”. Judecatorii au hotarat ca FC Fcsb nu are voie sa foloseasca numele Steaua sau Steaua Bucuresti, pentru ca exista riscul ca echipa lui Becali sa fie confundata cu Steaua Bucuresti, echipa care a castigat CCE in 1986.
Pentru a intelege mai bine aceasta decizie, va voi prezenta doua companii care poarta exact acelasi nume: Transavia. Prima este Transavia pe care o cunoastem cu totii, o companie romaneasca care se ocupa cu procesarea, distributia si chiar exportul carnii de pasare. A doua Transavia este o companie aeriana fondata in 1965. Ambele sunt companii de succes, care se mandresc cu numele si marcile lor. Website-urile lor sunt denumite la fel, singura diferenta dintre ele fiind domeniile. Unul este .ro, celalalt este .com.
Cum probabil ca intuiti deja, faptul ca cele doua companii au acelasi nume este o problema. Poate nu una mare, peste care cele doua sa nu poata trece, dar este. Pe Google, de exemplu, Transavia romaneasca este de abia al patrulea rezultat, pentru o cautare dupa acest nume. Primele trei pozitii sunt ocupate de compania aeriana. In ceea ce priveste marketingul online, pentru compania romaneasca este o problema faptul ca nu apare prima in topul rezultatelor cautarii. Dar si compania aviatica sufera, deoarece poate pierde trafic in favoarea companiei romanesti.
Si s-ar putea ca unii sa spuna ca acest exemplu nu conteaza, pentru ca cele doua companii fac parte din industrii diferite. Acestora as vrea sa le prezint o a treia companie Transavia. E vorba de o companie de turism, din Kazahstan, care are ca poza de profil pe Facebook chiar un avion. Nimeni nu poate nega faptul ca un individ poate confunda compania aeriana cu agentia de turism, cele doua oferind servicii similare. Si aici e o problema si mai mare decat pierderea primului loc in cautarile de pe Google.
Insa, in ciuda acestor probleme, cele trei companii nu s-au dat in judecata una pe cealalta. De ce? Raspunsul este simplu: desi folosesc acelasi nume, niciuna nu pretinde ca e cealalta.
FC Fcsb nu e Steaua, nu are voie sa foloseasca numele Steaua si nu are voie sa pretinda ca e Steaua
Decizia Curtii de Apel spune ca:
„Interzice pârâtei SC Fotbal Club Steaua Bucureşti SA să folosească fără consimţământul reclamantei semnele”Steaua”, „Steaua Bucureşti”sau a unor semne similare în activitatea comercială, inclusiv în cuprinsul denumirii comerciale şi în special în competiţiile sportive, pe documente, pe bilete de acces, pentru publicitate sub orice formă, în înscrierile în asociaţiile şi federaţiile sportive.”
In motivarea deciziei, judecatorii au explicat ca:
“Partile desfasoara servicii in parte identice si similare in sfera activitatii, parata revendicandu-si in materialele de promovare si pe site-ul propriu palmaresul reclamantului si pretinde fata de public a fi continuator a acestuia, utilizeaza pentru a da identitate si distinctivitate echipei sportive culorile specifice marcilor reclamantului, riscul de confuzie pentru consumator fiind astfel demonstrat.”
Asadar problema nu era faptul ca FC Fcsb purta numele „FC Steaua Bucuresti”, ci faptul ca acest club pretindea ca e Steaua. Daca Becali ii spunea echipei sale Fotbal Club Steaua Bucuresti, dar explica foarte clar ca e doar un club infiintat in 2003, care nu are nicio legatura cu Steaua Bucuresti, care nu a castigat CCE in 1986, niciun judecator din lume nu l-ar fi obligat sa schimbe numele.
CSA Steaua Bucuresti nu este singura entitate care poate folosi numele Steaua. Multe alte echipe romanesti au acest nume. AS Steaua Noua Generatie, CS Cautis Steaua Sudului sau Young Steaua Alexandria sunt doar cateva dintre aceste echipe. Insa ele nu trebuie sa isi schimbe numele, deoarece niciuna nu pretinde ca a castigat CCE in 1986.
Intotdeauna vor exista echipe cu numele Steaua. Chiar iubitorii Stelei vor infiinta astfel de echipe, pentru a arata ca iubesc Steaua. Insa o singura echipa e Steaua Bucuresti, o singura echipa a castigat Cupa Campionilor Europeni in 1986. Acea echipa este CSA Steaua Bucuresti.
Salut,
Felicitări pentru articol și pentru cei care susțin CSA!
Am susținut, susțin și voi susține echipa pentru care părinții noștri au plâns și s-au bucurat!
Steaua are nevoie de noi, nu trebuie să ne temem de ceea ce este nou, nu trebuie să ne temem de liga a 4a. Am luat-o de la 0. Așa este în viață, câștigi – pierzi, urci – cobori – te ridici pe picioare și urci iar.
De ce oare cei care strigau „Și as vrea mereu să ști, că nu te voi părăsi, la rău și la bine, voi fi lângă tine” acum se duc către FCSB, nu pot sa înțelg.
Voi susține Steaua indiferent de liga în care joacă, indiferent de faptul că FCSBiștii rad de mine și invoca motivul „o dat Jiji bani, îi echipa lui, tot Steaua e”, pentru că iubesc Steaua!
Vom avea derby cu Rapid, care și el se afla în situația noastră. Îmi doresc din tot sufletul să lăsăm violenta și injuriile la adresa altora la o parte (până acum nu ne-a folosit la nimic), imi doresc sa fim alaturi de echipa noastră și ei de echipa lor, trebuie să înțelegem că pe Steaua și Rapid nu le ajuta cearta intre suporteri. Îmi doresc că cu noua renaștere a echipei, să se renască și modul în care le susținem.
din pacate nu se va intampla nimic, nu saptamana ce vine ci nici macar in urmatori ani. FRF nu poate fi somata in nici prin nici un fel de o solutie a justitiei pt a recunoaste palmaresul SteleiNici macar cu executor judecatoresc nu poti sili frf sa recunoasca palmaresul CSA. Aceasta echipa daca nu detine palmaresul recunoscut la uefa nu detine nimik…e doar o echipa cu nume si marca. Marca si numele nu tin loc de palmares la UEFA.Steaua Libera respect pt tot ce ati facut insa ….cred ca si tu sti de acum ca proiectul va deveni unul fara viitor. Nume si marca fara palmares e 0 Barat. Fariseul are spatele asigurat in FRF si va devenii cel mai bun prieten al lui burleanu …..acest minunat presedinte care va castiga si alegerile din 2018. Mai exista vreo solutie JURIDIC PT STEAUA pt a fi recunoscuta?
STEAUA LIBERA ziceai de altii ca folosesc comparatii prostesti gen” fata mea daca se marita si si schimba numele tot fata mea e” si acum faci si tu analogii din astea prostesti cu Transavia. N au nicio treaba comparatiile astea, nu convingi pe nimeni asa.
Da? Nu au nicio treaba? Adu niste argumente si arata ca nu au. Eu unul zic ca tu nu ai nicio treaba. Si ca argument iti dau faptul ca tu doar postezi aici prostii, fara sa aduci nimic valoros. Inca astept argumentele alea cu care te laudai.
Oricum nu e nimic de convins pana la urma.. pareri sau certitudini, ele sunt si vor ramane împărțite. Oricate „argumente” se aduc de o parte si de cealaltă tot nu se va ajunge la un consens. Ideea e ca CSA are sustinatori mult mai putini decat Fcsb iar in cativa ani (nu multi) cand proiectul CSA se va desfiinta toți acei care acum sunt nehotarati se vor indrepta catre Fcsb care vrem, nu vrem nu poate fi lasata fara palmares. Cand CSA va da chix atunci va fi dureros pt unii.. ca va da chix CSA ul asta este o certitudine.. proiectul nu este serios deloc, nu are un plan bine pus la punct. Va fi greu in liga 4, daca promovati (lucru extrem de greu.. din cate stiu una singura promoveaza din liga 4), va fi si mai greu in liga 3 iar daca ajungeti in liga 2 acolo va fi de 10 ori mai greu. . Sa va vedem anul asta cum va descurcati.. dar 2 ani fara promovare din liga 4 DESFIINTARE va scrie pe voi.
Cred ca stai in fiecare seara ca sa te rogi sa se desfiinteze Steaua. Ca o oaie adevarata. Si imi place ca tu ai identificat rapid faptul ca Steaua nu are un proiect serios, dar nu spui nimic ca la Fcsb sunt anuntati ca transferati jucatori care a doua zi pleaca inapoi de unde au venit. Asta da seriozitate.
Abia astept anul 2018. Odata cu finalizarea procesului pentru prejudiciu, ciobanul va baga Fcsbul in faliment, ca sa fie obligat sa plateasca nimic. Jucatorii ii va muta probabil pe la alte echipe. La una dintre ele vei trece si tu, probabil. Iar astea sunt certitudini, nu presupuneri si sperante, ca povestile tale.
Dar ce exemplu ai dat cu tranferul lui Planici.. m ai spart. transferurile depind de club care cumpara, club care vinde, impresar jucator si de jucator. N are nicio relevanta daca se mai face sau nu tranferul referitor la cat de serios e clubul Steaua. Asteapta tu anul 2018 apoi anul 2019 si tot asa 😆. Asa ne amenintai si acum vreo 10 zile cand ne spuneai ca in momentul cand va inscrieti in liga 4 ( s a intamplat deja asta) gata fcsb ul se desfiinteaza, ramane becali fara echipa. Nu s a intamplat nimic.. acum vii si mi zici ca astepti 2018. O cam lungești pretenas.
Referitor la cat de serios e clubul tau, FC Fcsb, e destul sa vezi cum a dat teapa oamenilor, pretinzand ca e Steaua. Ati pierdut toate procesele si o sa mai pierdeti. Si apoi desfiintarea. Asa cum am zis, asta e sigura la voi.
Nu mi vorbi te rog de prejudiciul ala de 37 milioane euro ca ma umfla rasul.. pai daca vrei s vorbim despre prejudiciu, vorbim: prejudiciu este ce face acum CSA ul pt ca are marca si numele si nu le fructifica deloc, un amarat de breloc, o cana cu steaua n au scos la vanzare, un amarat de sponsor n au adus (in afara de Statul Roman 😆) Sa nu mai zic ca au bagat echipa in liga 4. Le are degeaba, se pune praful pe ele. Asta e PREJUDICIU daca vrei sa vorbim despre asa.
Iar dovedesti ca habar nu ai de nimic. Steaua nu este obligata sa-ti faca tie pe plac si sa faca milioane de pe urma numelui si al marcii. Dar nu ma surprinde ca tu dai citate din cioban. Esti la fel de informat ca si el. 🙂
Bogdan, cine tine cu Steaua și scrie pe site-ul fcsb-ului e banat imediat. Nici nu știu de ce lași toate elucubrațiile astea și nu le banezi din start. Noi, steliștii adevărați, avem nevoie de un site curat. Fii liniștit ca facem noi trafic destul, nu e nici o paguba dacă scăpăm de câțiva care numai pe lângă spun.
@Bogdan te supara adevarul si vrei sa fiu banat. Bravo! Daca stiai ca sunt prostii veneai si ma contraziceai nu cu copilării din astea ca sa mi inchida gura.
Eu inca astept argumentele alea pe care mi le-ai promis. Dar te las sa te faci de rahat in continuare. Au trecut deja zile bune de cand ti-am cerut sa aduci argumente pentru care FC Fcsb e Steaua, iar tu nu ai putut sa dai altceva in afara de o parere(proasta) cum ca Steaua nu trebuie finantata din bani publici. Cu fiecare postare de aici demonstrezi ca esti un simplu habarnist. Nici macar un troll. Doar un baietas care are foarte multe frustrari si care spera sa mai castige un pic de barbatie daca vine si scrie pe un site. Poate tu te crezi rebel, dar nu esti altceva decat un copil frustrat. Astept argumentele acelea.
Becali a avut marca si numele ceva ani buni cand steaua juca in ghencea si n a chitait nimeni de vreo marca sau palmares. Si putea fi impacat si acum cativa ani cand generalii au cerut procent din incasari sa lase marca si numele. Frf n are un cuvant asa mare de spus, dar UEFA are, si fantezia ca se vor recunoaste vreodata unei echipe infiintate in 2017 trofee din anii 80′ e doar caraghioasa, dar nici macar nu conteaza asta. Daca pentru voi identitatea depinde asa mult de o intelegere care putea fi facuta de niste baieti burtosi la un momentdat e treaba voastra. Dar nu vad ce va deranjeaza asa tare ca altii n-au aceeasi parere. Poate noi n-am uitat cum furau generalii in anii 90 cand vindeau echipe intregi . Poate pentru altii identitatea nu se pierde doar cu societatea care administreaza echipa sau cu o marca, un nume, o perioada proasta sau un patron care isi bate joc de istoria echipei si aleg sa ramana la greu cu aceeasi echipa cu care ati fost si voi la meciurile cu boro sau valencia, nu sa stearga cu buretele si sa nu si asume si momentele dificile din existenta. Nu pentru o clona din liga a 4-a si niste baieti de la stat care profita ca privatizarea si trecerea de la stat la privat a stelei s-a facut ca la toate echipele romanesti falimentare de azi, pe genunchi si cu manevre . Si nu pentru un papagal ca talpan, la care singura diferenta de becali e uniforma.
Alt fan becalian. Zi-mi si mie, ca sunt curios. Cum e sa il ai pe becali drept idol si sa papi tot ce iti da el? Steaua s-a infiintat in 1947. Sectia ei de fotbal si-a oprit activitatea in 2003 si a repornit in 2017. Nu e vorba de nicio echipa noua. Singura echipa noua e FC Fcsb, pe al carui act de nastere(certificatul de identitate sportiva) scrie 2003 in dreptul infiintarii. Explicati asta, oitelor!
Si puteti sa il injurati pe Talpan cat vreti. Omul v-a tras-o pe unde v-a prins. Deci voi sunteti papagalii, nu el. Ca voi sunteti doar cu vorbele. El e cu faptele.
John, ce treaba are becali aici? Trebuie neaparat sa servesc pe nemestecate ce spune ori becali ori talpan? De pareri proprii sunteti capabili? La basket care e anul infiintarii echipei?
Pana la urma nu inteleg de ce nu va sustineti echipa linistiti, voi nu ma vreti si eu nu va vreau, problema cu palmaresul se va lamuri si vom vedea daca eu am dreptate sau tu, care i problema?
Apropo, da mi tu exemplu de vreo echipa care a stat in pauza 14 ani si a repornit cu palmaresul intact daca tot crezi ca nu faci gargara
SSC Napoli. Nu a stat 14 ani. Doar 2.
@Steaua Libera
Vorbesti de argumente dar cand ti se cer tie dai ban pe IP …
Felicitari!!!!
Dar asa de dragul a te mai face inca odata de ras te intreb: Daca Steaua s-a retras in 2003 si se reinfiinteaza acuma, unde putem vedea si noi cererea prin care solicita acest lucru (daca tot ziceti ca voi aveti dovezi si argumente)? Iar la faza cu motivarea te rog sa ne explici cum se poate pronunta o instanta civila din Romania pe o speta sportiva internationala (palmares ca afiliat UEFA)
Ce argumente mi-ai cerut tu si nu am dat, Mariusica?
Vrei sa iti raspund la intrebare? Iti raspund. Nu pot sa-ti arat ceva ce nu exista. Cerere de retragere? Tu despre ce vorbesti? Gandesti macar inainte sa vorbesti? Sau tu crezi ca Steaua jucand in divizia a e la fel ca un angajat care trebuie sa-si dea demisia daca vrea sa plece in alta parte? Macar un pic ar trebui sa te straduiesti. Macar un pic.
Steaua s-a retras in 2003. Tacut, pe ascuns, asa cum se faceau lucrurile atunci. Si in acelasi fel si-a bagat becali echipa. Exista vreun act de vanzare cumparare care sa arate ca becali a cumparat Steaua? Nu. Exista vreo hartie care sa arate transferul? Nu. Exista doar statutul societatii lui becali, statut care nu conteaza in justitie, pentru ca nu are nicio valoare. Si atunci te intreb. Cum a preluat Becali legal locul Stelei in liga 1?
Si scuza-ma, despre ce speta sportiva vorbesti? Identitatea unei firme nu e speta sportiva. Palmaresul nu e speta sportiva. Speta sportiva e anularea unui cartonsa galben, rezolvarea problemei titlului, ca ceea ce s-a intamplat in vara asta. Marca, numele, palmaresul tin de identitatea firmei. O instanta civila e singura care are voie sa se pronunte aici. UEFA nu are absolut nicio putere. Si ti-am mai explicat de ce.
Daca Steaua se muta azi in Brazilia si se inscrie acolo, asta nu inseamna ca pierde CCE-ul castigat in 86. Nu organizatorul de competitii(UEFA sau FRF) decide ce performante ai avut tu, ca participant la competitiile organizate de ei. Daca vor sa iti retraga un titlu, trebuie sa aiba motive sa o faca. Dar daca tu nu ai incalcat regulile competitie, ei nu au ce sa-ti faca. Ah, daca comit vreun abuz si iti iau titlul cu forta, da poti sa te duci la o instanta sportiva. Si acolo se decide cine are dreptate. Dar daca acea instanta sportiva da o decizie care tie ti se pare ca e un abuz, poti sa mergi in civil.
Pentru ca instanta civila are autoritate, adica poate impune ceva, in timp ce o instanta sportiva poate doar sa medieze, sa ofere niste solutii pentru anumite probleme. O instanta sportiva nu poate impune nimic.
De multi ani citesc articole pe site-ul asta, o singura data am scris un comentariu( neaprobat de altfel) dar niciodata nu am vazut atatea elucubratii emanate de admin.
1. Steaua si-a pus pe hold activitatea in 2003, nu a cedat nimic ciobanului/paunestilor.
– pai tocmai ca au cedat echipa inca din 1999 paunestilor, ulterior in 2003 controlul echipei(oricum s-o fi numit ea) a fost preluat de cioban. O dai in sus si in jos cu Justitia…dar uiti un lucru simplu dar extrem de important.
Justitia a hotarat de asemenea ca ciobanul a preluat legal echipa, s-a dat NUP in urma cu multi ani.
Deci a preluat-o de la Armata. Fiind prost si neprelud si marca, e alta discutie.
Sa inteleg ca in speta asta nu mai conteaza o hatarare a justitiei/procurorilor?
2. Nu conteaza ce zice frf si uefa, nu ei hotarasc cine are palmaresul
– acel palmares, oricine l-ar avea, a fost castigat in competitii organizate de Uefa/ frf/ lpf. Pai daca nu ei decid, atunci cine?! Justitia din Romania?!
3. Prejudiciu.
– nu m-ar mira ca Armata sa castige si acest proces. Totul e posibil in Romania.
Justitia asta, desi total ilogic, nelegal, ar putea sa nu ia in considerare un aspect extrem de important: in momentul inregistrarii marcii Steaua de catre armata la OSIM , CSA a motivat ca cele doua marci pot coexista( da, becali avea inregistrata o marca Steaua, intr-adevar, facuta fara acceptul CSA).
4. Din articole anterioare: fc fcsb face sarbatoare pt performate infime, cum ar fi calificarea intr-un playoff de UCL, in concluzie ei nu pot fi Steaua
– tu, baietii de la SUD/NORD, ati celebrat de asemenea calificari cu zaglebie lubin, bate borisov, vardar scopjie. Nici atunci nu era exagerata sarbatoarea? Nu era o sarbatoare de echipa mica a europei?!
Ca fapt divers, stii pe ce loc era Steaua in clasamentul coeficientilor UEFA in 2003?
Concluzie:
Razboiul asta si ura fata de cioban au distrus cel mai mare club din romania. Traditia glorioasa a acestui club nu se identifica in niciun fel cu meciuri mici de liga a 4-a.
Ne bucuram ca ne citesti siteul de multi ani. Chiar daca el a fost lansat in decembrie, anul trecut.
1. Justitia a hotarat NUP in ceea ce priveste CONSTITUIREA SC FC FCSB SA! Nu s-a judecat niciodata ”privatizarea/preluarea Stelei”, deoarece acest lucru nu s-a intamplat niciodata. Ai putea sa verifici informatiile, inainte sa repeti ce minte ciobanul.
2. Ai zis foarte bine, ”a fost castigat in competitii organizate de…”. Deci a fost castigat. Deci nu poate decide UEFA sau FRF cui i-l da. Si iti atrag atentia din nou ca nu conteaza organizatorul de competitii. Echipele germane care au jucat in campionatul Germaniei de Est nu si-au pierdut palmaresul in momentul in care acea liga a fost desfiintata, in 1991. Chiar nu e greu sa intelegi aceste lucruri. Trebuie doar sa cercetezi.
3. Daca becali a cerut acceptul Stelei, nu l-a primit, a inregistrat marca oricum si a facut bani din asta, atunci va plati prejudiciul. De ce? Pentru ca e vinovat. Si nu trebuie sa te mire ca va pierde. Ai dreptate aici. E normal ca un hot sa plateasca pentru crimele comise.
4. Nu cred ca am sarbatorit noi calificari cu BATE Borisov. Da, unii s-au bucurat de victorie. Dar de la a te bucura, la a sarbatori e cale lunga. Tie ti-a placut spectacolul grotesc facut de fotbalistii fcsbisti dupa ce au trecut de cehii aia? Nu e normal. E chiar trist. Aia nu au alt obiectiv decat simpla calificare.
5. Nu stiu de ce vorbesti tu despre traditia unui club pe care nu il iubesti. Vezi-ti de FC Fcsb, imbratiseaza identitatea oferita de becali si lasa Steaua.
Liga a patra e un obstacol temporar. O sa trecem peste Si, daca tu ai fi stelist, ai realiza ca un obstacol pus in drum chiar de becali. Pentru ca el este vinovat de ceea ce s-a intamplat aici. Nu e singurul, dar e cel mai mare.
Imi cer scuze. Partea cu multi ani a fost o confuzie. Ma refeream la site/site-uri ale suporterilor care sunt impotriva ciobanului.
1. Corect, nu s-a judecat niciodata, tocmai pentru ca s-a deschis dosar penal la care s-a dat NUP. Constituire SC Fotbal Club Steaua Bucuresti SA a consfiintit preluarea echipei de catre becali.
2. Paralela cu echipele din Germania comunista este deplasata.
Repet, dupa parerea mea, FRF si UEFA nu se vor supune unor hotarari date de Justitia din Romania.Vor considera continuatoarea activitatii fotbalistice a CSA ca detinatoare trofeelor istorice.
Poate o sa spui ca din cauza coruptiei de la FRF nu se notifica UEFA.
Dar de justitia din Romania nu poti spune ca este corupta?
Uiti ca FC FCSB a castigat in doua instante procesul pentru marca. Uiti ca FC FCSB a castigat in prima instanta procesul pentru nume.
A pierdut exact la termele decisive, la care nu mai exista alta cale de atac. Coincidenta?! Sau atunci s-a mobilizat Talpan mai bine?!
Eu unul am indoieli. AM indoieli pt ca vad decizii schimbate la 180 de grade fara a exista probe noi(ca in procesul de la ICCJ pt marca)
Am indoieli pentru ca am vazut cu un anume fost conducator de club si-o tragea cu o judecatoarea in schimbul unei decizii favorabile.
3. Corect. Nu a primit acceptul CSA pt inregistrarea marcii. Iti spun din nou, in momentul inregistrarii marcii Steaua la OSIM, CSA motivat ca „cele doua marci pot coexista pentru ca sunt pe „domenii sportive distincte”.
Prejudiciu? Hmm…
4. Ba da, am sarbatorit cu toti.
Spun asta pentru ca am trait acele meciuri, ca multe altele, din peluza SUD.
Era o performanta ca o echipa dintr-un fotbal sarac, ca cel din Romania, sa fie in UCL.
Nu exista un alt obiectiv pentru ca nu se poate mai mult. Asta ne e nivelul.
Ce ai vrea, sa ma bucur doar atunci cand echipa ajunge in primavara europeana a UCL?!
Tot ceea ce face becali este grotesc, de prost gust kitschos, sau cum vrei tu sa ii spui. Nu ma identific si nu m-am identificat niciodata cu „spectacolul” facut de acest personaj.
L-am injurat/ contestat pe acest individ inca de la momentul preluarii echipei.
Steaua pentru mine(in constiinta mea FCSB este Steaua) nu a insemnat si nu inseamna Becali.
5. Nu iubesc Steaua?!
Vad ca iti place sa generalizeze. Nu ca cred ca toti cei care au ales sa sustina in continuare FCSB sunt iubitori de becali.
Fiecare este stapan pe propriile alegeri. Eu considerar ca echipa asta continua traditia Stelei.
Am sute de meciuri pe stadion, 90% in peluza(nord si sud) pana in 2014. Mi-am luat bastoane pe spate, lacrimoge in nas si ochi, caramizi in cap pentru Steaua.
Dupa 2015 am doar 3, in principal din motive geografice(unul cu dinamo, unul cu rapid si returul de la City), dar asta e doar un mic detaliu.
Daca nu ma identific cu „elitismul” vostru inseaman ca nu sunt stelist?!
Ura mea pentru becali nu m-a facut sa imi pierd ratiunea.
Traditia, cat mai poate fi ea de glorioasa, nu poate fi continuata decat de FCSB, nu de o clona din Liga a 4-a, nascuta din ura unora pentru becali si din dorinta de a face bani, multi bani, a altora.
Steaua nu inseamna doar o marca ce a fost castigata intr-o instanta din Romania. Steaua inseamna performata, istorie.
Cand veti realiza ca ati pacaliti, ca ati sustinut o clona, va veti intoarce la FCSB sau cum s-a mai numi atunci!
Doar noi suntem impotriva ciobanului, stai linistit.
1. Spui o prostie imensa. Constituirea unei societati nu inseamna preluarea alteia. Pentru a prelua ceva e nevoie de un act de vanzare-cumparare, de o hartie de predare-primire, orice. Nu e destul sa faci tu o companie si sa ii dai un nume asemanator.Dar, din nou, o dovada a faptului ca vorbesti din auzite.
2. De ce e acea comparatie deplasata? Explica. Nu esti rege, nu esti judecator, nu sunt obligat sa te cred pe cuvant. Asa ca explica de ce crezi tu ca acea paralela e deplasata.Cat despre parerea ta legata de FRF si UEFA, aia e doar parerea ta, care are valoare 0. Eu nu iti spun acum parerea mea, ci ceea ce se va intampla cu siguranta. Daca FRF continua abuzul, o sa fie data in judecata. Si chiar daca dezafiliaza Steaua pentru ca a dat-o in judecata, vor fi obligati sa ne reafilieze dupa ce castigam procesul si sa si plateasca daune. Si de castigat noi il vom castiga, pentru ca noi putem dovedi ca avem palmaresul. FC Fcsb poate sa dovedeasca? Daca vin tot cu statutul ala, eu cred ca stii care va fi deznodamantul.
3. Imi place cum sari peste lucrurile care nu-ti convin. Bai, baietas, daca nu a primit acceptul de ce a inregistrat-o? Cum se numeste asta? E cumva furt?
Si, daca in 2003, becali nu inregistra marca abuziv si nu folosea un nume care nu-i apartine, ar mai fi fost Steaua? Iti spune eu ca nu. Chiar tu ai fi urlat atunci ca nu e Steaua.
4. Lasa-ne prietene cu povestile astea. Tu ai IP de Anglia dar te dai mare ca ai fost in Peluza Sud. Chiar, ai habar cate oi se dau pe aici mari ca au fost in Peluza Sud dar ca acum au parasit-o? Ai crede ca nu a mai ramas nimeni acolo.
5. Daca iubeai cu adevarat Steaua, mergeai la clubul lui Becali ca sa il intrebi cum de a pierdut marca si numele. Asta face un suporter adevarat. Te-ai dus? Ai intrebat? Daca nu, lasa-ne cu povesti.
6. Imi spui ca Steaua inseamna performanta dar tu te multumesti cu simple calificari. Tare :))
7. Cel pacalit esti tu. Daca ai avea creieras in cap, ti-ai da seama. Ca nu degeaba a pierdut ciobanul atatea procese. Dar, da, am uitat. Fortele oculte care il urasc pe el i-au facut rau. El e nevinovat, curat, cinstit :))))
1. Exista „act de vanzare-cumparare… hartie de predare-primire” intre CSA si AFC. Ulterior intre AFC si FCSB.
2. Exact, e parerea mea. Timpul va stabili cine are dreptate.
FC FCSB a continuat activitatea CSA STEAUA. Cum dovedeste CSA ca detine palmaresul?! Nu a existat si nu va exista niciun proces pe tema asta . Raman doar doua pareri diferite: Palmares=marca si palmares=continuitate.
Acum depinde cine va avea recunoasterea interna si internationala. Sau vrei sa te cred pe tine sau pe Talpan pe cuvant?!
3. Pai asta am zis si eu. Nu a avut acceptul de inregistrare a marcii. Argumentul mea privind prejudiciul se bazeaza pe motivarea inregistrarii marcii de catre CSA. Vad ca tu cam sari peste ce nu iti convine.
4.”Tu ai IP de Anglia dar te dai mare ca ai fost in Peluza Sud”
„Dupa 2015 am doar 3, in principal din motive geografice”…pai si eu ce am zis?!
Motive geografice – IP de Anglia.
Nu ma dau mare ca am fost in peluza sud. De ce as face-o?!Am ajuns in peluza a 2-a datorita unei conjuncturi in 2005 si am ramas ani buni, pana prin 2010.
5. Pai stiu cum a pierdut marca si numele, de ce m-as duce la club sa intreb? Pt asta exista motivari ale instantei.
Dar tu ai fost la Talpan sa il intrebi unde a ascuns palmaresul?!
Ce se intampla cu notificarile alea catre UEFA pt recunoasterea palmaresului?!
Cand Steaua va avea palmaresul recunoscut inter si international?
L-ai intrebat cum de spune ca a pus pe HOLD o sectie de fotbal pe care a cedat-o acum aproape 20 de ani?
Cum va face fotbal profesionist in Romania in conditiile in care legea interna interzice acest lucru?
Cum continua CSA Steaua traditia glorioasa de 70 de ani a clubului jucand meciuri pe maidan in LIGA a 4-a?
Cum de au semnat contracte de asociere cu FCSB timp de mai bine de 10 ani?
Cum de au justificat la OSIM inregistrarea marcii in paralel cu cea a FCSB motivand posibilitatea coexistarii?
6.Dar cu ce sa ma multumesc? Cu victorii impotriva echipelor satesti?
Pentru Romania astea sunt performante. Nu se poate mai mult!
In situatia fotbalului actual poti spera la mai mult?!
Si daca da, care sunt asteptarile tale de la nou redeschisa sectie de fotbal a CSA Steaua? Primavara de UCL? Victorii cu Benfica ,Sporting sau Bilbao in grupele UCL?
Nu prea inteleg acest dublu standard al vostru, sincer.
7. Timpul le va lamuri pe toate.
Ratiunea din acest cap fara creieras al meu imi spune ca trebuie sa sustin evidenta recunoscuta international. FCSB=STEAUA.
Poate eu sunt mai pragmatic de fel. Nu stiu!
Pariul lui Pascal iti suna cunoscut?! Poti face, un pic fortat, o mica analogie.
Dar daca…
1. Pai arat-o, manca-ti-as gura ta. Ca eu asta iti tot cer. Arata actul ala intre AFC si FCSB, iar eu voi inchide gura si iti voi da dreptate. Astept link sau ceva. Orice.
2. Tu iar gresesti. Steaua nu trebuie sa demonstreze ca are palmaresul. FC Fcsb trebuie sa o faca. Si sunt curios cum va explica Becali o cupa castigata in 1986, cand echipa lui a fost infiintata de abia in 2003. Daca FC fcsb detinea ceva, cerea un act oficial de la FRF/UEFA/Judecatorie ca sa ii confirme toata treaba asta. Dar ciobanul tace. De ce? Asta-i o intrebare pe care ar trebui sa ti-o pui tu.
3. Nu am sarit peste nimic. Am intrebat de ce a folosit marca daca nu a avut acceptul? Nu ma intereseaza daca cele doua pot sau nu sa functioneze in acelasi timp. Asta e irelevant. Sigur ca pot sa existe. CSA Steaua poate face intelegeri cu alte firme, care sa foloseasca marca, contra cost. Dar o astfel de intelegere nu a existat cu FCSB. De asta am si zis ca nu a avut acceptul. Tu, prietene, nu intelegi diferenta dintre poate si trebuie. Doar pentru ca poate, nu inseamna ca trebuie.
4. Sa trecem peste niste povesti pe care nu le putem verifica.
5. Nu cum, ci de ce. Asta trebuie sa intrebi tu. Te duci frumos la club, il iei pe Mache de mana si il intrebi: Daca voi sunteti adevarata Steaua, care continua activitatea sportiva si care a preluat traditiile glorioase, cum se face ca nu mai aveti acum numele si marca? Un suporter adevarat e preocupat de astfel de lucruri. Doar zic.
Si da, eu am vorbit cu Talpan, atunci cand am facut interviul cu el. Da, Talpan a confirmat ca palmaresul e doar la Steaua si ca nu a plecat nicaieri. Din moment ce nu a existat niciun act de vanzare intre Steaua si SC FC FCSB SA, nici nu avea cum sa plece. Omul mi-a aratat ca AFC nu avea voie sa faca nimic cu Steaua fara acceptul clubului. De aia a si mers Becali sa le ceara voie sa foloseasca marca. Avea nevoie de acceptul clubului pentru a deveni Steaua.
Legat de notificarile catre UEFA, si eu sunt nervos. Recunosc. Petrea e un om moale, care nu-si doreste conflicte cu ciobanul. E un functionaras de stat care sta doar cu cracii in sus si e multumit cand nimic nu se intampla, iar el isi primeste leafa. Asta e adevarul. Am mai spus-o, nu ne-am ascuns. Stiu din surse sigure ca notificarea e la el in birou. De ce asteapta sa o trimita, asta pot doar ghici. Si cred ca poti si tu ghici. Tine de prietenia cu Boroi si de prietenia pe care Boroi o are cu un anumit fost puscarias.
Legat de fotbal profesionist am explicat si a aparut si in presa. Iar legat de traditiile glorioase, clubul le-a continuat si le continua si azi. Ca nu degeaba au castigat sportivii nostri medalii la mondialele de caiac.
6. Toata lumea pleaca de jos, prietene. Important e unde vrei sa ajungi. Daca Steaua e azi in liga a patra si maine in champions league, asta e foarte bine. Dar daca e azi in Champions League si maine in Cupa UEFA, asta nu mai e bine. E regres. O echipa care pretinde ca domina fotbalul romanesc ar trbeui sa aiba obiective indraznete. Ca , de ex, calificarea in primvara CL. Nu doar simpla calificare in niste grupe, unde sa te bata toti.
7. Tocmai, ca nu esti pragmatic deloc. Poate doar aiurit. Un om cu picioarele pe pamant ar intelege ca legile unui stat sunt mai importante decat legile UEFA.
http://trademark.markify.com/trademarks/ctm/steaua+bucuresti/016488959
Ce ar trebui sa intelegem de aici?
Amigo, esti cel putin prost informat. La exemplul napoli ai dat cu bata in balta grav.
Napoli n-a fost niciodata in pauza, dimpotriva, dupa desfiintarea entitatii juridice care administra clubul a fost infiintata alta in cateva saptamani pentru a asigura continuitatea sportiva si inscrierea in noul sezon. A, ca a durat 2 ani de negocieri cu federatia italiana si foruri sportive pentru a ii fi recunoscut palmaresul e altceva, dar azi napoli e recunoscuta drept continuatoarea vechii echipe si ii sunt incluse in palmares si alea 2 sezoane in care zici tu ca n au existat. Prieteneste iti spun, informeaza te inainte sa arunci o bomba ca sa nu cazi in ridicol
He he he. Cica a durat 2 ani negocierea. In timpul ala echipa a avut alt nume, alta marca si alt palmares. De abia dupa ce De Laurentiis a cumparat istoria(ATENTIE! A CUMPARAT!!!!) a putut clubul ala sa spuna ca e SSC Napoli. Asa ca lasa-ne cu minciunile, ca ne pricepem mai bine ca tine 🙂 Noi, spre deosebire de tine, nu invartim adevarul ca sa parem ca avem dreptate.
Dar eu sunt milostiv de felul meu. Asa ca te invit sa imi arati unde scrie ca „2 ani au durat negocierile pentru recunoasterea palmaresului” :)))
Steaua Libera:
1. http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/401/581/7946/13944711/3/collage-acte-judi1.jpg?height=561&width=630
Pentru aceasta tranzactie extrajudiciare s-a deschis dosar penal in 2004 si s-a dispus neinceperea urmaririi penale.
Asta e tranzactia prin care se infiinteaza SC FC STEAUA BUCURESTI SA, obligati fiind de legea 69/2000.
2. Ba da. CSA STEAUA trebuie sa demonstreze ca are palmaresul echipei de fotbal.
Ei considera ca ilegal acesta ii este atribuit ilegal FC FCSB.
Cum ar trebui sa sune solicitarea FCSB?!
„Draga UEFA/FRF/LPF, voi ziceti ca noi suntem continuatorii FC Steaua, echipa cu n’spe cupe, campionate, cupe europene. E adevarat?!”
Nu cumva vezi o fractura de logica?!
Nu cumva CSA trebuie sa mearga la FRF, daca nu chiar direct catre UEFA sa le zica alora:
„Draga Uefa/FRF/LPF…sunteti niste cretini. De ce nu respectati voi horarile Justitiei din Romania?! Noi castigaram in instanta Marca Steaua, le luaram astora si dreptul de a mai folosi numele. Noi zicem ca trebui sa avem si palmaresul. Nu conteaza ca am cedat, asa cum ne obliga legea, locul in Divizia A.
Castigaram Marca notorie Steaua. Uitaram vreo 20 de ani sa va zicem…tocmai ce ne-am luminat. In consecinta va somam sa ne dati ce-i al nostru. Daca nu, va ia mama naibi, sau mai rau, va dam in judecata. Dar nu international, aici, la noi, preferabil la ICCJ, stim noi pe cineva acolo care va hotara extrem de repede si limpede adevarul absolut. Avem cu noi pana si gloriile, chiar si o parte din elitele de la SUD/NORD. Ailalti sunt niste oi, hei, hei! Semnat, colonel Talpan”
Cu mici retusuri pot folosi chiar notificarea asta, nu le cer drepturi de autor! Cel putin nu acum, poate peste 15 ani, sa se mai stranga!
Aia de la FRF zic ca am palmaresul, ca am continuat activitate, chiar daca sub alta forma de administrare( Societate Comerciala) , aia de la UEFA la fel..si tot eu sa ma duc sa ii mai intrem daca au zis bine prima oara?!
Logica..error! Ce penibil! Dumnezeule!
Infiintarea societatii comerciale pe actiuni care administra clubul este din 2003.
Asa au fost obligati. Fotbal profesionist=SA. Intelegi?!
3. Pai nu au folosit. Au facut alta. Aia de la OSIM au zic..BINE.
Dupa aia, s-au trezit si astia de la CSA: ” Ba, il mai stii pe Gigi?! A inregistrat o marca la OSIM. Noi a uitat sa o mai prelungim pe a noastra. Hai sa mergem sa mai facem si noi una. Le zicem ca avem alt domeniu de activitate si poate ne lasa.. .Stii, ei fotbal, noi alte sporturi”.
4 Corect! Uite , am gasit vreo suta si ceva de bilete la meciuri. Vrei o poza?!
Stiu, o sa zici ca nu eram din elita, nu ma cunosti personal. In final, mi-am dat arama pe fata, eram gigist.
Imi pare rau ca nu ma incadrez in standardele voastre!
5. Pai ti-am zis. Stiu cum au pierdut procesele. Nu are rost sa intra in detalii juridice.
Dar te invit si pe tine sa mergi la Talpan, Petre, Boroi si sa ii intrebi: daca noi suntem Steaua, avem palmares, de ce nu suntem in LIGA 1?
Lasa-ma cu interviurile alea…povesti de adormit sudisti!
Concret, avem marca, nume, palmares. De ce nu ii luam locul in liga 1 fcsb-ului.?
Sau mai simplu! Sa faca din nou plangere penala pentru tranzactia aia dintre AFC(care nu avea dreptul sa vanda) si FCSB. Cum de au cedat aia dreptul de administrare catre o alta societate comerciala?
Legat de traditiile glorioase.
Nu prietene, nu la medaliile de aur de la alte sporturi ma refeream. Fotbal. Traditia fotbalistica
6.”Toata lumea pleaca de jos, prietene”.
Cum prietene un club infiintat in 47 sa plece de jos daca nu a retrogradat niciodata. Aaaa, pt ca a fost infiintat in 2017, da. Corect!
FC Steaua Bucuresti, echipa CSA a luat fiinta in 2017.
Arata-mi tu mie un act in care sa se spuna negru pe alb ca au pus activitate pe HOLD in 99/03 si acum au reluat-o.
Ce apare pe certificat de identitate sportiva al FC Steaua?
An infiintare: 2017
Sediu: Cazarma 2989
Ca tot bati campii cu certificatul de identitate sportiva din 2003 al clubului lui Becali.
Din curiozitate, ai idee ca apare pe CIS-ul CSA Steaua? Ca sa nu mai cauti iti spun eu: 2001.
” O echipa care pretinde ca domina fotbalul romanesc ar trbeui sa aiba obiective indraznete”… pai obiective are. Mai putine realizari! Astea-s vremurile.
7. N-ai inteles nimic. Voiam doar sa iti subliniez ca tu, ca si alti elitisti, puteti pierde multi ani pana sa realizati irefutabil ca ati sustinut doar o clona.
„La fel ca şi un cancer neinvestigat, ura corodează personalitatea şi se hrăneşte cu unitatea sa vitală. Ura distruge sentimentele şi valorile individului, se hrăneşte cu obiectivitatea sa. Astfel, ura îl convinge pe om ca urâtul este frumos, adevărul minciună şi minciuna adevăr.” martin luther king
1. Pai asta am zis si eu, prietene. S-a dat nup, pentru ca acea societate a fost construita corect. Nu a avut loc nicio ilegalitate acolo. Becali, cu clanul lui, cu paunescu, Piti si AFC-ul, au pus-o de-un SA. Toate bune si frumoase aici. Dar Steaua cine a cumparat-o?
Mai mult, punctul 8 dovedeste foarte clar ca avem de-a face cu O ECHIPA NOUA! Zice foarte clar acolo: Societatea va prelua fara nicio formalitate locul in Divizia A, subrogandu-se in toate drepturile asociatiei(obtinerea de certificat sportiv, inscrierea la MTS, inlocuirea certificatului sportiv la FRF si LPF.
Nu inteleg ce nu pricepi tu. certificatul unui club sportiv e actul sau de nastere. Cand preiei clubul, preiei si actul ala. Actul ala iti da tie identitatea! In momentul in care faci alt club, primesti alt act. E simplu!
2. Exact. Asa ar trebui sa sune solicitarea aia. Cand cineva pretinde ca tu esti un hot, nu lasi de la tine, nu ignori. Ci demonstrezi ca nu esti hot. FC Fcsb a pierdut pana acum atat numele cat si marca. In motivarea de la nume scrie destul de clar ca nu are palmaresul. Petrea a iesit si a spus tot destul de clar ca Steaua are palmaresul pana in 2003. Asadar, FC Fcsb le datoreaza fanilor sai o explicatie. CU o simpla hartie oficiala, fie ea de la UEFA sau de la un judecator, ei puteau sa rezolve problema. Daca aveau dreptate. Dar nu au si din acest motiv nu cer o asa hartie.
Si inca ceva. Nici UEFA si nici FRF nu au dat vreun comunicat oficial in care sa explice ca FC Fcsb are acel palmares. Si nu, siteurile lor nu inseamna nimic. Pe siteul FRF, FC Fcsb e trecuta cu sediul la adresa: B-dul Ghencea, nr. 45, Sector 6, cod postal 061692. Ala era sediul AFCului. FC Fcsb nu a avut sediul acolo niciodata.
3. Incurci sigla cu marca. Ei s-au dat Steaua Bucuresti. Am explicat chiar in articolul asta acest aspect. Si intreb din nou, de ce a folosit marca Steaua daca nu avea dreptul?
4. Si eu am gasit o suta si ceva de bilete de la meciuri. Poate eram vecini prin peluza. Poate chiar ne stim. Poate nu.
5. Te faci ca nu intelegi? Vrei sa desenez? Detaliile juridice nu conteaza aici. Daca voi sunteti adevarata Steaua, care continua activitatea sportiva si care a preluat traditiile glorioase, cum se face ca nu mai aveti acum numele si marca? Aici nu tine de detalii juridice, ci de cum au preluat ei tot ce sustin ca au preluat.
6. Steaua a plecat de jos chiar si in 47. Doar un om care nu-si cunoaste istoria poate sustine altceva. In acea vreme a avut loc o reorganizare a fotbalului romanesc. Echipele private au fost inlocuite cu echipe muncitoresti. Totul era haos, o continua reorganizare. Ciocanul si Unirea Tricolor au fuzionat la un moment dat, formand dinamo, dar pentru ca asta s-a intamplat in timpul sezonului au jucat ca Dinamo A si Dinamo B. Atunci, Divizia A nu era nu stiu ce. Stelei i-a fost greu in primul sezon. Ar fi putut retrograda. A scapat insa si apoi a pornit la drum, spre glorie.
7. Diferenta dintre certificatul de identitate sportiva al CSA Steaua si cel al FC Fcsb e ca unul a fost innoit, altul a fost eliberat chiar atunci, in 2003. Lucru demonstrat chiar de tine, cu documentele de mai sus.
8. Singura clona, si una proasta, este FC Fcsb. Care nici macar numele asta nu-l va mai avea pentru foarte mult timp. http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000739735&id_inst=3
Te contrazici maifrend . Initial ai spus ca au avut pauza 2 ani, apoi ai recunoscut si tu ce am spus eu, ca au jucat 2 ani fara identitatea veche. Demersurile pentru a recupera istoria au inceput dinainte de infiintarea noii societati, stai linistit, s a inceput cu falimentul societatii care detinea clubul si ajungerea la un acord imediat ca echipa sa fie reinfiintata sub o alta conducere si sa continue activitatea sportiva, continuand cu sprijinul absolut normal in acel caz al federatiei italiene si terminandu se cu tranzactia de care zici, cu acordul federatiei cerut dinainte apropo. Ti se pare asemanator cu cazul csa?
Daca cazul napoli dovedeste ceva e faptul ca o echipa isi poate continua existenta si daca e preluata de alta entitate juridica.
Si cred ca trebuie sa te interesezi mai bine despre politica UEFA vizavi de tribunalele civile. Vezi ce au patit Fc Sion cand au contestat in tribunalele civile o decizie.
Din partea mea sustineti pe cine vreti, dar realitatea e ca la capitolul istorie si palmares deocamdata nu aveti nimic.
Va rog doar o chestie. Daca dupa ce bomba face fas generalii se inteleg cumva cu ciobanul, sa nu va intoarceti de unde ati plecat. O noapte faina.
Si apropo. La primul meci napoli reincarnat care mai avea 2 ani pana recupera palmaresul au fost vreo 50.000 de spectatori. Ma intreb la primul meci al clonei cati au fost.
Poate din cauza orei tarzii nu ai inteles. Sau poate pentru ca nu vrei sa intelegi. In momentul in care echipa ta joaca cu alta identitate, nu mai putem vorbi despre continuitate.
De Laurentiis a facut o echipa noua, dupa ce Napoli s-a dus. A inscris-o in serie c, a jucat acolo si abia dupa 2 ani a cumparat istoria. De abia dupa 2 ani acea echipa a devenit SSC Napoli. Pana atunci, in acei 2 ani, acea echipa era o echipa noua. Ce continuitate avea aici? Simplul fapt ca a existat o echipa de fotbal, indiferent de nume si idenitate, iti ofera continuitatea asta pe care o iubiti voi atat de mult?
Continuitate inseamna sa fie aceeasi echipa de la inceput si pana la sfarsit. Dar nu ma surprinde faptul ca voi intoarceti totul ca sa iesiti voi bine. Sunteti disperati si se vede de la o posta ca sunteti nesiguri, ca stiti ca nu aveti dreptate. De aia si tot veniti cu prostii de genul „daca se intelege armata cu Becali”. Armata nu o sa se mai inteleaga niciodata cu Becali, prietene. E capitol inchis. Becali nu va mai ajunge niciodata in jurul Stelei.
Voi, oile, sunteti suporterii „daca”. Daca becali se intelege, daca recupereaza numele, daca recupereaza marca, daca are palmaresul, daca, daca, daca. La voi nu e absolut nimic sigur.
p.s. Cui ii pasa cati oameni au fost in tribune? In acte, echipa aia nu era Napoli. Doar actele conteaza, nu negocierile, nu tribunele pline, nu impresiile tale. SSC Napoli nu a existat timp de 2 ani, cat timp echipa lui de Laurentiis nu a avut identitatea aia.
1. „societate a fost construita corect. Nu a avut loc nicio ilegalitate acolo”.
Pai cum vine asta? Deci de unde avea AFC-ul dreptul de a ceda locul in DIVIZIA A?
Esti in confuzie. Aia de la CSA au contestat dreptul AFC-ului de a ceda practic Steaua(ok, fara marca) catre GB. Au facut plangere penala. S-a dat NUP inca din 2004. Deci, acea Soc Com care a preluat Steaua a fost infiintata corect.
AFC a preluat prin statut continuitatea echipei Steaua, FCSB a preluat prin statut de la AFC
2. Gresit. Daca mergem pe premiza asta…ai auzit de prezumtia de nevinovatie?!
Ok, tu .CSA, consideri ca AFC a transformat in SA ceva ce nu ii apartinea. Pai fa plangere. Contesta felul in care s-a facut transformarea in SA.
Lamureste-ma! Aici mi se pare mie ca e marea problema. In acea tranzactie. Daca AFC-ul nu avea dreptul in mod legal de a ceda Steaua, iar acel statut, desi aprobat de instanta este ilegal, de ce nu fac din nou plangere penala pentru furt?!
„Nici UEFA si nici FRF nu au dat vreun comunicat oficial in care sa explice ca FC Fcsb are acel palmares”.
FC FCSB va beneficia, datorita palmaresului care cuprinde si CCE din 1986, de anumite avantaje incepand cu sezonul viitor.
In fata opiniei publice insemna foarte multe. Cred ca roade foarte mult acel titlu de pe pagina de profil:”FCSB celebrate winning the European Cup in 1986″.
Ca bonus, vezi cazul craiova.CSU s-a infiintat in 2013, au castigat marca, cica si palmares si istorie(?).
Or fi uitat si astia sa notifice UEFA de au lasat aia palmaresul in dreptul decedatei FCU, echipa fara marca, palmares, istorie, conform justitiei din Romania?!
Eh…asa vor face si cand se va duce Talpan cu hotararile justitie imaculate din romania. Mi-ar placea sa bage placa aia echipa pe HOLD.
” Ne gandiram sa cedam locul in DIVIZIA A unora acum vreo 20 de ani. Ei ne platira datoriile ca altfel intram in faliment, dar nu conteaza. I-am tepuit, marca nu le-am dat-o. Le-o lasam si p-aia dar nu au vrut sa mai marce banul.
Ne-am nascut in 2017, dar juram pe rosu ca noi suntem aia care am luat cupa in 86. Asa a zis si a 3-a instanta in care ne-am judecat in Romania. Doar facuram o mica pauza de vreo 20 de ani. ”
3.Nu incurc nimic. GB a inregistrat la OSIM Marca Steaua si a avut protectie pentru ea pana in 2014. La momentul inregistrarii CSA nu avea la OSIM nicio marca inregistrata, cea anterioara nefiind prelungita.
Ok, corect, nu avusese acceptul CSA. Dar, din diferite motive, aia nu au contestat nimic dupa inregistrare
4. Poate!
5.Stii singur raspunsul. Iti plac intrebarile retorice?
Totusi, tu nu mi-ai raspuns la intrebare. daca voi sunteti Steaua, avem palmares, nume,de ce nu sunteti in LIGA 1?
Iti spun eu: pt ca nu ati castigat decat brandul notoriu. Mai exact s-a anulat marca inregistrata de GB. Continuitatea, palmaresul a ramas la echipa administrata de acel SA.
6. Plecarea de jos insemna in cazul CSA Steaua infiintarea unei noi echipe. An de fabricatie 2017, made in cazarmele MAPN.
Deci ce scrie pe certificatul de identitate sportiva al nou infiintate Steaua?! 1947 sau 2017?
Pai daca scrie 2017 e cam grav. Pentru ca, daca voi considerati ca FCSB nu e continuatuarea Stelei , inseamna ca Steaua a murit. Definitiv si irevocabil.
7.Amuzant. Foarte amuzant.